2021. április 30.

8. rész

Helló! 😊
Már itt is az új fejezet, előre szólok, hogy ez nem lett túl hosszú, még én is csodálkoztam rajta kicsit, hogy miért így osztottam fel anno. Bocsánat érte, de a történések szempontjából muszáj volt. Ígérem, hogy a következő hosszabb lesz. Egyébként vicces a rész, én jól szórakoztam rajtuk 😀
Nagyon köszönöm, hogy itt vagytok, írtok, olvastok 💖
Egy hét múlva jövök ismét, kellemes olvasást! 😗





8. rész

16. nap
Louis nem emlékszik. Vasárnap van most, és Louis egyáltalán nem beszélt arról, ami péntek este történt. Amikor Harry arról az estéről kérdezett, Louis grimaszolt, és megkérdezte, hogy mire gondol. A kiszívások még mindig a nyakán vannak, de Louis valószínűleg azt feltételezi, hogy Harvey-tól származnak.
Ha Harry belegondol, igazából örül, hogy Louis nem emlékszik, mert az rohadtul kínos lett volna. Nem igazán tértek vissza az egymást inzultáló rutinjukhoz, de azért határozottan ugratják egymást. De nem annyira, mint pénteken.
Vasárnap este van, bőven elmúlt már tizenegy, Harry pedig Niallnek ír, beavatja őt, hogy mi történt pénteken Louis-val, és megesketi őt, hogy nem beszél róla, amikor kap egy Snapchat-et Louis-tól.
Ez az első alkalom, hogy valaha is Snapchat-et kap Louis-tól. Igazából még abban sem biztos, miért ismerősök Snapchat-en, vagy hogy mikor lettek azok, de akkor is megnyitja az applikációt. Harry történetesen tudja, hogy Louis egyedül van a szobájában, így elgondolkozik azon, hogy mi a fenét küldhetett. Megnyitja, aztán majdnem megfullad.
Egy képet lát Louis erekciójáról, a képaláírás pedig azt mondja, hogy „kemény a farkam”. Egy pillanatig gondolkozik, aztán úgy dönt, csinál egy képet a saját elszörnyedt arckifejezéséről azzal a szöveggel, hogy „kemény feladat megtalálni”. Néhány másodperccel később Louis megnyitja az üzenetet, mielőtt chaten válaszol.
Louist91: ó, baszki, ezt Harvey-nek akartam.
Louist91: de véletlenül Harryre nyomtam.
Louist91: baszki.
Harry kicsit… csalódottnak érzi magát. Túl teszi magát rajta azzal, hogy valami szellemeset válaszol.
Harrystyles: nos, akkor is kemény feladat megtalálni a farkadat.
Harrystyles: szóval örülhetsz, hogy nekem küldted el.
Harrystyles: vagy különben szegény srác letiltott volna.
Louis-nak nem kell sok idő, hogy válaszoljon.
Louist91: már látta.
Louist91: szóval fogd be.
Louist91: senki sem kérdezett.
Harry a szemeit forgatja.
Harrystyles: hála istennek, hogy ő dug meg téged és nem fordítva.
Louist91: mit akar ez jelenteni??
Harrystyles: nos, kell egy farok, amivel megdugod őt, nem??
Louist91: baszd meg.
Harrystyles: nos, ha van farkad, meg tudod tenni.
Louist91: akkor te vagy alul?
Harrystyles: nem szeretnéd tudni?
Louist91: ew, nem.
Louist91: most pedig hagyj békén.
Harrystyles: te írtál nekem.
Louist91: és most már bánom.
Harrystyles: furcsa lett volna, ha nem adtál volna magyarázatot.
Louist91: ….
Louist91: igazad van.
Louist91: el ne merd kezdeni.
Harrystyles: AZ ELŐBB MONDTAD, HOGY IGAZAM VAN.
Harrystyles képernyőfotót készített
Louist91: baszd meg.

2 megjegyzés:

  1. Szia😊
    Ezek ketten nagyon készek😂 Végem van tőlük😂 Imádom őket.
    Amúgy szerintem Louis emlékszik a péntek estére. Nekem van egy ilyen érzésem. És tuti, hogy nem véletlen küldte el Harrynek azt a képet. Nem akarom elhinni, hogy ez véletlen. Megesik az ilyen, de akkor is. 😅😂
    Imádtam a beszélgetésüket😂😂 Ahh, remélem valami jó kis folytatás lesz, ha már ilyenekről beszélnek és ott vannak egymástól nem messze😉
    Imádtam, és várom a kövit! Kíváncsi vagyok mi lesz😁😍
    Puszi😘 szép hétvégét❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia 😊
      Igen, hatalmas formák 😀
      Szerintem is, nekem is ez volt az első gondolatom, amikor olvastam. De majd megtudjuk, hogy igazunk van-e. Na, meg az a kép is... Ha véletlen, akkor az elég nagy véletlen 😀
      Én is, bírom, mikor piszkálják egymást. Ki fog derülni, ennyit tudok mondani 😊 Örülök, hogy tetszett.
      Köszönöm, remélem, jól telt neked is 😘

      Törlés