2021. március 5.

Bevezető

Helló! 😊
 
Itt is vagyok, ahogy ígértem, mutatom egy picit részletesebben, hogy miről fog szólni a sztori:
 
 
Ez ihlette a történetet: Harry Gemmával lakik, akinek történetesen a legrosszabb legjobb barátja van a világon. A srác majdnem minden este ott alszik, nagyon rendetlen, és olyan rossz szokásai vannak, amiktől Harry annyira a forgatja a szemeit, hogy az agyát is látja.
Gemma elutazik egy hónapra, Louis beköltözik. Harry ki nem állhatja őt, valahogyan mégis egy ágyban alszanak majdnem minden este egy olyan vihar miatt, ami hetekkel ezelőtt volt. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy már nem utálják egymást, amíg így nem alakul. És ha Louis-nak mindig is bejött Harry, az az ő hibája, hogy nem jól mutatta ki, és ami miatt Harry a legelejétől azt gondolta, hogy utálja őt.
 
 
Remélem, felkeltette az érdeklődéseteket, jó kis történet lesz, ennyit mondhatok 😊
 
Ami még lényeges, hogy itt általában egy-egy nap eseményeit olvashatjuk majd, de nem lesz minden egyes napról külön leírás, lesz néhány, ami kimarad. Így bár nagyon szerettem volna, nem tudtam azt megcsinálni, hogy a napok száma jelentse egyben a részek számát is. És mivel (ahogy olvasható fent) Gemma egy hónapra utazik el, ne számítsunk olyan hosszú sztorira, mint mondjuk az After Larry volt. Ezzel kapcsolatban fontos továbbá, hogy eredetileg ez egy one shot, én osztottam fel több hosszabb-rövidebb részre.

Na, azt hiszem, elmondtam minden lényegeset, egy hét múlva érkezik az első rész! 😘💕

2 megjegyzés:

  1. Sziaaa😊
    Jaaaj, de vártam máááár!! 😍😍 Annyira örülök neki, hogy újra olvashatom a fordításodat❤️
    Nagyon kíváncsi vagyok a történetre!
    Izgatottan várom az első részt!
    Puszi😘❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! 😊
      Örömmel hallom, igyekeztem a kevés szabadidőm ellenére is.
      Én pedig arra, hogy nektek mi lesz a véleményetek 😊
      Jövő héten hozom!
      😊😘

      Törlés