2021. május 21.

11. rész

Helló! 😊
Az utolsó előtti részt hoztam nektek, ami... hát, nem túl boldog, röviden fogalmazva. De még egy fejezet hátra van, szóval lehet reménykedni a végét illetően.
Nagyon köszönöm, hogy írtok, olvastok, itt vagytok 💘
Egy hét múlva még találkozunk, addig is kellemes olvasást! 😗





11. rész

25. nap
Még öt nap van hátra Gemma visszatéréséig, Harry pedig nem biztos benne, hogy emiatt szomorú vagy boldog. Már kialakított valamiféle rutint Louis-val. Minden este egymás mellett alszanak el, majd, aki elsőnek ébred fel (általában Harry), az csinál kávét és reggelit, mielőtt mindketten elindulnak az óráikra. Esténként tévét néznek, akármit is adnak benne, és sört isznak, amíg késő nem lesz és mennek aludni.
Furcsának kellene lennie vagy kínosnak, de nem az. Igazából szórakoztató, ugratják egymást, néha még kicsit meg is sértik a másikat, de Harry elég biztos benne, hogy ez 90 százalékban flörtölés és 10 százalék sértegetés.
Azonban azon a kedd estén minden tönkremegy, mert bejelentés nélkül megjelenik Alex.
- Szar napom volt, és szükségem van rá, hogy jól megdugj – ez minden, amit mond, mielőtt lényegében Harryre veti magát, aki nem is tudja, hogyan kellene reagálnia.
Néhány hete nem szexeltek már, habár szextingeltek és meztelen képeket küldtek egymásnak Snapchaten.
- Uh… várj. Nem tudom, hogy… – halkul el, és elgondolkozik azon, hogy meg kellene-e ez tennie vagy sem. Louis nincs itthon, valószínűleg Harvey-val van (nem mondta, hogy hova megy), de bármelyik percben hazaérhet.
Miért is gondolom én ezt túl? Nem vagyunk együtt és az elmúlt pár napban Harvey-vel lógott.
Így megfogja Alex tarkóját, és csókolózás közben elindulnak a hálószobájába. A hátán fekve megdugja őt Harry, aztán a hasán fekve, Alex haját húzva, miközben hátul fogja a kezeit, mert kissé hasonlít Louis-ra hátulról.
És valószínűleg azért, mert Harry csak gondolt rá, a szobájának ajtaja kinyitódik, és Louis lép be egy mosollyal az arcán. Azonnal eltűnik a mosoly, amikor meglátja, hogy mi történik bent, majd kimenti magát és gyorsan megfordul, hogy kimenjen.
Harry lehajtja a fejét és felsóhajt, abbahagyva a szexet, hogy ki tudjon húzódni.
- Mit csinálsz? – kérdezi Alex megfordulva.
- Elment a hangulat.
Alex a szemeit forgatja.
- Komolyan? Mert Louis bejött?
Harry bólint, majd felveszi az alsónadrágját.
- Menned kéne, nem kellett volna ezt csinálnunk.
- Komolyan mondod? Szerelmes vagy belé vagy valami? Miért érdekel egyáltalán?
Harry vállat von, miközben átadja neki a ruháit.
- Mi, uh… befejeztük. Akármi is volt ez.
- Nos, akkor hála Istennek, hogy nem csak veled szexelek, vagy különben elég zaklatott lennék most – feleli durván Alex, aztán gyorsan felöltözik, mielőtt felveszi a cipőit.
Harry hagyja, hogy egyedül sétáljon ki a szobából és a lakásból, majd fontolóra veszi, hogy bent kellene maradnia aznap. Nincs rá oka, hogy bűntudata legyen… mégis azt érez, mert nem tudja kiverni a fejéből Louis csalódott arcát.
Egy órával később végre kimegy a szobájából, Louis-t a kanapén látja meg egy pohár borral, filmet nézve.
- Uh… szóval, amit az előbb láttál…
- Semmi gond – biztosítja őt Louis. – Kopognom kellett volna.
- Mit akartál? Úgy értem, miért jöttél be a szobámba?
Louis megharapja az ajkát, nem találkozva a tekintetével.
- Nagyjából azt akartam csinálni, amit te csináltál más valakivel.
- Ó. Nem tudtam. Azt hittem, Harvey-vel vagy.
- Vele is voltam – bólint Louis. – De lezártam. Bár most már bánom.
Harry a homlokát ráncolja.
- Miért?
- Mert… mindegy. Csak hagyjuk. Csináld a te dolgodat és én is csinálom az enyémet.
- Várj, nem. Nem fogom csak „hagyni”. Mondd el, hogy mi a baj.
Louis dühösen felsóhajt.
- Rendben. Tényleg emlékszem arra, hogy megkértelek, ne szexelj mással, ha továbbra is velem akarsz szexelni, de úgy tűnik, nem akarsz, szóval…
- Várj, nem hívtam őt át. Csak… csak megtörtént.
- Ó, szóval véletlenül belecsúsztál a seggébe?
Louis most már kezd belelendülni, Harrynek pedig nincs kedve egy újabb vitához.
- Miért érdekel egyáltalán? Nekünk nem kellene… ezt csinálnunk. Mi utáljuk egymást – feleli maguk között mutogatva.
- Igen, ezért mondtam azt, hogy hagynunk kellene és mindegy. De te ragaszkodtál hozzá, így elmondtam. Gemma öt nap múlva itthon lesz, úgyhogy nem leszek útban – motyogja Louis, aztán iszik egy újabb kortyot.
- Várj, nem úgy értettem. Össze vagyok zavarodva. Egyik percben akarsz engem, a másikban meg…
- Szerintem elég világossá tettem a gondolataimat a helyzettel kapcsolatban – feleli Louis. – Ahogyan te is. Szóval hagyd. Befejeztem ezt a beszélgetést.
- Rendben. Akkor legyen így.
Harry visszasétál a szobájába és ír Niallnek, megkérdezve, hogy nála maradhat-e néhány éjszakára, mert már nem bír Louis-val.
Habár azt nem mondja el Niallnek, hogy még soha nem akart annyira Louis közelében lenni, mint most.
 
***

28. nap
Ez az első este, amikor Harry otthon van kedd óta, amikor is átment Niallhez, de a legjobb barátja úgy döntött, hogy hazamegy Írországba a hétvégére az anyukája szülinapjára. Ez azt jelenti, hogy még két éjszakát kell eltöltenie Louis-val, amíg a nővére hazaér Londonból.
Nem lepődik meg, amikor Harvey mellett megy el a folyosón. A srác éppen elhagyja a lakást, ami azt jelenti, hogy akármit is mondott neki Louis a lezárásról, az egy hatalmas hazugság volt.
És nem kellene, hogy érdekelje, de érdekli. Kurvára érdekli, és az elmúlt két napban, amíg távol volt Louis-tól, volt ideje gondolkozni. Nem akar kapcsolatban lenni vele, de határozottan nem bánná, ha barátság extrákkal kapcsolata lenne a sráccal.
Úgy tűnik, ezt el lehet felejteni, gondolja, miközben beengedi magát.
- Tudod, mire jöttem rá az előbb? – kérdezi Harry, amikor meglátja Louis-t a konyhában egy törölközővel a csípőjén. Louis megfordul, és meglepetten veszi észre Harryt.
- Világosíts fel.
- Hogy egy kibaszott hazug vagy.
- Miről beszélsz egyáltalán?
Harry tesz egy lépést közelebb.
- Azt mondtad, hogy lezártad Harvey-vel, mégis az előbb láttam őt elmenni.
- Igen, átjött, hogy elvigye a cuccait – feleli Louis lazán, aztán elhalad Harry mellett, hogy visszamenjen a szobájába.
- Akkor miért zuhanyoztál le?
- Mert ember vagyok és úgy gondolom, hogy fontos a személyes higiénia? És el is megyek este. De mi a fasz? Csak berobogsz ide és válaszokat követelsz. Éld a kibaszott életed és ne zavarj engem – mondja Louis, majd becsapja az ajtót maga mögött.
Harry felsóhajt és néhány másodpercig a padlót bámulja, amíg úgy nem dönt, hogy visszamegy a szobájába és eltereli a gondolatait Louis-ról azzal, hogy OITNB sorozatot néz.
Fél tizenkettő van, amikor Harry végre ágyba bújik, de nem alszik el, mert kicsit még mindig reméli, hogy Louis csatlakozni fog hozzá. Nem tudja, meddig vár ébren Louis-ra, de végül nélküle alszik el.

2 megjegyzés:

  1. Szia😊
    Hát én ezt nem hiszem el... Most ezt miért kellett már megint? Pedig kezdtek jól alakulni a dolog. Ajj, megőrjítenek ezek ketten. Ne csináljátok már ezt fiúk. Pls. Tessék már felfogni, hogy odáig vagyok egymásért. Megcsapom őket mindjárt.
    Olyan rosszul esett a vége, hogy Louis nélkül aludt el😭
    Kíváncsi vagyok mi lesz a köviben. Remélem minden rendben lesz❤️
    Imádtam, puszi😘❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia 😊
      Hát igen sajnos, mindig bekavar valami, amikor már úgy tűnik, hogy rendbe jönnek a dolgok. Az kéne nekik, hogy észhez térjenek 😀
      Uh, ne is mondd, nekem is. Úgy sajnáltam Harryt.
      Hamarosan kiderül, ennyit mondhatok 😉
      Örülök, hogy tetszett 😘💖

      Törlés